Boekenplanken in alle vormen en maten

Ik denk dat elke boekenliefhebber volgend probleem (her)kent: veel boeken en te weinig plaats om ze uit te stallen. Bij mij liggen al mijn boeken in dubbele rijen op drie boekenplanken. Het is mijn droom om later een boekenkast hebben die een hele muur in beslag zou nemen. Al denk ik wel dat ik dan nog veel boeken bij elkaar mag verzamelen ... 

Van vloer tot plafond, met bijhorend laddertje! 

Welke van deze volgende boekenplanken kan jou bekoren? 

Via deze typografische boekenplank van Meb Rure kan je je boeken sorteren in gelezen en wordt nog gelezen

Voor de muzikanten onder ons zijn er verschillende varianten. Zo is er de omgetoverde piano of de muzieknoten.

 

Of haal de Verenigde Staten van Amerika in huis met deze boekenkast ontworpen door Ron Arad.


Wanneer het te koud is om je boek te lezen in de natuur, kan je de natuur in huis halen met deze planken in de vorm van een boom.

Kostas Syrtariotis

Laat je boekenkast spreken door zelf woorden te creƫren aan de hand van deze letterkastjes ontworpen door Saporiti.


Wat is jouw favoriete boekenkast?

Reacties

Populaire posts