Nieuw op de boekenplank!

Sinds enkele weken/maanden prijken er nieuwe boeken op mijn boekenplank. Sommige heb ik gekregen met de feestdagen andere heb ik gewoon zelf gekocht of gewonnen! Boeken winnen is altijd fijn!

Ik weet dat de feestdagen al een tijdje geleden gepasseerd zijn en dat we ondertussen al uitkijken naar de feestdagen van 2016, toch wou ik jullie dit lijstje niet ontnemen.


  • De kronieken van Narnia - C.S. Lewis
  • Ik ben pelgrim - Terry Hayes
  • De luchtvegers - Coco Schrijber
  • Muidhond - Inge Schilperoord
  • Ze weten niet wat ze doen - Jussi Valtonen
  • Dingen uitlegger - Randall Munroe
  • Heb jij wel door hoe gelukkig je bent? - Dr. Seuss
  • De kat met de hoed - Dr. Seuss

Het boek Muidhond en het eerste deel van Narnia heb ik al gelezen, over deze boeken kan je dus binnenkort een recensie verwachten! 


Oh ja, Het meisje in de trein, geschreven door Paula Hawkins staat niet op de foto. Mijn zus was namelijk met dit boek gaan lopen waardoor hij niet mee op de foto kon gaan..

Welke boeken hebben jullie hiervan al gelezen en welke zijn zeker de moeite?

Reacties

Populaire posts