Halfweg mijn reading challenge!

In januari kondigde ik via deze post aan dat ik met de challenge aanga om dit jaar 30 boeken te lezen. Juli is al om de hoek aan het kijken, hoog tijd om eens te kijken hoe ver ik na een halfjaar met mijn challenge sta. 


Op dit moment heb ik al 13 boeken gelezen, ik ben dus nog niet in de helft ondanks dat we al halfweg het jaar 2016 zijn ... Het eerste uitgelezen boek was Het meisje in de trein van Paula Hawkins, het laatste boek van juni 2016 is De leeuw, de heks en de kleerkast van C.S. Lewis. 

Vind ik dat mijn reading challenge slecht gaat doordat ik nog niet de helft van mijn aantal aangegeven boeken zit? Neen, helemaal niet, ik lees op mijn gemak door. Geeft de challenge mij soms stress? Ja, omdat ik mezelf soms betrap op de gedachtegang 'Shit, ik zit achter op mijn challenge, nog enkele leesspurtjes en I'm back in the game', zeker als ik dan merk dat ik ongeacht hoeveel spurtjes ik nog steeds achterop blijf... 

Ik ga gewoon op mijn gemak en eigen tempo verder lezen en ondertussen hopen dat ik er op het einde van het jaar mijn challenge behaal. Alleszins, de tweede helft van het jaar ga ik in met Surf! van Chris Vick, mijn voorlopig to read-lijstje vind je hier

Lukt jouw reading challenge goed? Hoeveel boeken wil jij uitlezen tegen Nieuwjaar?

Reacties

Populaire posts