Mijn boekenwenslijstje



Ondanks dat ik dit jaar al verschillende boeken gekocht en gekregen heb, is mijn honger naar nieuwe boeken krijgen/hebben nog niet gestild (niet dat dat ooit zal gebeuren hoor). In volgende boeken zou ik liefst zo snel mogelijk mijn neus willen insteken:

  • Pogingen iets van het leven te maken - Hendrik Groen 
Ik heb het vervolg van dit boek al klaarstaan in mijn boekenkast: Zolang er leven is. Maar zolang ik het eerste boek nog niet gelezen heb kan ik er nog niet aan beginnen... 
  • Buitengewone bibliotheken - Alex Johnson
Dit is niet echt een leesboek, eerder een prachtig (denk ik) boek waarin je kan blijven kijken en bladeren. Het boek bevat ongeveer 250 foto's van de gekste, mooiste en meest unieke bibliotheken over heel de wereld.
  • De val van Turing - David Lagercrantz
Ik ben altijd al zot geweest van boeken over geschiedenis, sinds ik The Imitation Game gezien heb wil ik meer weten over de Enigmacode en  Alan Turing.
  • Koken als een chef -  Gordon Ramsay
Koken als een chef, wie wil dat nu niet kunnen? In zijn tv programma Ultimate home cooking zien zijn recepten er simpel maar heerlijk uit. Met dit boek word ik hopelijk een echte keukenprinses! 
  • No two persons ever read the same book 
Dit boek hoort in dezelfde categorie als Buitengewone bibliotheken, een super mooi boek met de mooiste citaten over schrijvers, lezen en boeken. Voor al diegene die op dit boekje nog niet verliefd zijn geworden, google and fall in love.

Welke boeken staan op jouw wenslijstje?

Reacties

  1. Pogingen iets van het leven te maken staat bij mij ook nog op mijn lijstje om te lezen! Gelukkig heeft mijn vriend hem al in de boekenkast staan, dus dat maakt het wat gemakkelijker ;) No two persons ever read the same book klinkt trouwens ook heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat maakt het inderdaad een pak makkelijker! Ik hoop hem binnenkort ook te hebben!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts