Christina Lauren - Ik weet niet of ik van je houd

Tijdens mijn vakantie in Malta heb ik de feelgoodroman Ik weet niet of ik van je houd van twee hartsvriendinnen Christina Hobbs en Lauren Billings. 

Leidt een toevallige ontmoeting tot ware liefde?

Holland heeft een heimelijke crush op de aantrekkelijke straatmuzikant Calvin. Ze helpt hem met een auditie voor een musical en mooie kansen liggen voor hem in het verschiet. Maar dan blijkt dat zijn studentenvisum verlopen is en hij illegaal in het land verblijft…

Holland biedt impulsief aan met hem te trouwen, zodat hij in Amerika kan blijven. Calvin weet niets van haar gevoelens en ze worden, puur vriendschappelijk, huisgenoten. Of houden ze elkaar voor de gek en is het zakelijke huwelijk misschien het begin van een minder zakelijke liefde?

Heb ik met deze feelgoodroman heerlijk kunnen ontspannen aan de kant van het zwembad? 
En of ik genoten heb van dit boek! Mijn mama had het voor mij al gelezen en ook zij vond het een leuk boek.

Ik vind het zo'n typisch meidenboek, hersenen uitgeschakeld en genieten. Een heel verhaal was ik aan het duimen op een goede afloop voor Holland en Calvin, je leeft mee met Holland wanneer het slecht gaat, en ik werd vrolijk van de ludieke en aangename sfeer dat ik het boek wordt gecreĆ«erd. En laten we het sms-verkeer tussen de twee hoofdpersonages niet vergeten, maar die zal je zelf moeten ontdekken door het boek te lezen! 

Vanaf nu hou ik Christina en Lauren in de gaten, want wees maar zeker, ik ga in de toekomst nog boeken van hun lezen! 

★★★

Xander Uitgevers
Juli 2018
Aantal pagina's: 320
€ 17,99
ISBN:9789401609265 
*Recensie-exemplaar

Reacties

Populaire posts