Het grote dilemma op dinsdag

Eind april begon ik met een nieuw maandelijks blogbericht genaamd Throwback Thursday, elke laatste donderdag van de maand ga ik terug in de tijd met mijn favoriete boeken uit mijn kinder- en tienertijd. Op deze eerste dinsdag van de maand juli en dus ook de eerste dinsdag van de vakantie wil ik opnieuw iets nieuw op mijn blog introduceren: Het grote dilemma op dinsdag!

Dilemma's op dinsdag begon op een saaie verjaardagsfeest waar zes vrienden elkaar verschillende onmogelijke dilemma's voorschotelden. Deze dilemma's posten ze op een Facebookpagina 'Dilemma op Dinsdag'. Deze pagina had zo'n succes dat Blossom Books de dilemma's in boekvorm uitbracht.

Het boek kan gebruikt worden om discussies los te weken op verjaardagsfeestjes, saaie familiefeestjes, weekendjes weg, ... Ik ga dit boek en de dilemma's gebruiken om jullie beter te leren kennen en jullie mij. Elke maand ga ik eerlijk antwoorden op een dilemma! Hebben jullie zelf een dilemma bedacht waar je een antwoord op wilt krijgen? Stuur dan een mailtje naar loreleest@gmail.com.


Voor deze eerste Grote Dilemma op Dinsdag heb ik het mezelf nog makkelijk gemaakt. Ik kies vol overtuiging voor het foto's maken door met mijn ogen te knipperen! Door zo'n gave kan je van elk prachtig en onvergetelijk moment een foto maken en zoveel herinneringen maken waar je laten aan de hand van de foto's naar terug kan kijken. ik hoop dan wel dat de foto's sowieso van goede kwaliteit zijn, en niet even wazig als mijn zicht zonder bril... 

Wat zou jij kiezen?



Reacties

Populaire posts