Gewonnen valentijnspakket

Twee weken geleden was het Valentijn, ter gelegenheid van deze liefdesdag gaf het Lees Magazine een boekenpakket weg. Met mijn vriend had ik jaren geleden afgesproken om niet deel te nemen aan het hele Valentijnsgebeuren, maar welke vrouw wordt niet graag verrast met Valentijn? En mij verrassen dat heeft Bol gedaan, op 14 februari 2017 stond er bij thuiskomst een grote doos op mij te wachten. 


Ontdek samen met mij wat er in deze doos zat!





Zoals jullie kunnen zien zat de doos bomvol! Uiteindelijk zaten er in totaal 7 boeken in. Ik kende geen enkele van de boeken op 'Verstand en gevoel' van Jane Austen na.


Het pakket heeft mij aangenaam verrast, ik heb de kans gekregen om zes nieuwe auteurs te ontdekken en om nog een beetje langer van Valentijn en de liefde te genieten.


Kent iemand één van deze boeken? Welke raden jullie aan om mee te beginnen? 

Reacties

  1. Mooi verrassingspakket! Ik heb geen enkel boek uit de stapel gelezen, dus kan je helaas geen tips geven. Veel leesplezier, in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts