Tom Waes - Reizen Waes Europa

In 'Reizen Waes Europa' blijft Tom Waes dichter bij huis en laat hij zien dat je niet naar de andere kant van de wereld hoeft te reizen om onweerstaanbare, fascinerende, mysterieuze, en ja, ook avontuurlijke plaatsen te ontdekken. Hij blijft binnen de grenzen van het Europese continent, neemt je mee naar onbekende maar unieke plekken in Spanje, Azerbeidzjan, IJsland, Groenland, Polen, Isle of Man, Noord-Ierland en Oekraïne, en verrast je als vanouds met straffe verhalen. Want reizen maakt je sprakeloos, en verandert je daarna in een verhalenverteller. 


Ik reis graag, maar meestal reis ik naar de bekende toeristische bestemmingen. Zo ben ik onlangs naar Malta, Barcelona, Toscane en Lanzarote geweest. Leuke bestemmingen, maar niets vernieuwend. Tijdens het lezen van dit boek had ik meteen zin om de vlieger op te stappen en af te reizen naar Groenland, Ijsland en Ierland, mijn valies stond net niet klaar.

Het is geen dik boekje en het leest zeer vlot. Omdat het boek door Tom Waes geschreven is, het zijn zijn bedenkingen/opmerkingen over de landen en de plaatsen die ze bezochten, kon ik hem bepaalde zaken echt horen zeggen. Alsof hij ze tegen mij aan het zeggen was (ja, ik ben ook fan van de tv-serie).

Voor iedereen die van reizen houdt: koop dit boek, je reiskriebels worden er alleen maar door versterkt. Degene die niet van reizen houdt: koop dit boek, je wanderlust wordt aangewakkerd!

Uitgeverij Manteau
December 2018
Aantal pagina's: 160
€ 23,50
ISBN:9789022335871
*Recensie-exemplaar

Reacties

Populaire posts