B.A. Paris - Achter gesloten deuren

Grace lijkt het perfecte leventje gevonden te hebben: de perfecte man Jack, haar droomhuis, mooie reizen en haar zusje Millie komt binnenkort bij haar wonen. Maar waarom reageert ze dan zo vreemd tijdens hun etentje met de nieuwe buren en haar vakantiefoto's? Waarom is ze nooit alleen en heeft ze haar job opgegeven, waarom heeft een bepaalde kamer tralies voor het raam?

Benieuwd hoe mijn eerste ervaring met Paris was? Lees dan snel verder!

Ik weet dat het lang geduurd heeft eer ik B.A. Paris heb ontdekt en dan was het nog per toeval op het Boekenfestijn. Ze slaapt er in om je meteen op sleeptouw mee te nemen. Langzaam leer je Grace en Jack kennen aan de hand van hoofdstukken in het verleden en heden. Ze drijft de spanning goed op. Het verhaal klikt op die manier perfect in elkaar en zorgt er voor dat je het boek niet weg legt voor het uit is. Ik heb me vaak moeten inhouden om even niet te spieken naar het einde.

Paris heeft een zeer gedetailleerde manier van schrijven waar ze nergens voor terugdeinst. Ze laat je in het leven van Grace kruipen en lijkt alles veel intenser. Ook haar zusje Millie dat het syndroom van Down heeft wordt mooi weergegeven en krijgt een duidelijk karakter.

Het debuut van Paris en wat voor een! Net nadat ik het uit had heb ik dit boek direct aangeraden aan andere mensen uit mijn omgeving. Iedereen die van een goede thriller dat het randje van horror opzoekt, zoek Achter gesloten deuren in je plaatselijke boekhandel of bibliotheek!

Leen

★★★★

Ambo Anthos
Oktober 2016
Aantal pagina's: 360
€ 11,00
ISBN:9789026339936

Reacties

Populaire posts