Christina Lauren - Ik durf je niet te zeggen

Vers van de pers! Ik durf je niet te zeggen is het nieuwste boek van het schrijversduo Christina Lauren, het ligt sinds 04/10/2019 in de winkels. 

Waar ligt de grens tussen vriendschap en liefde?

Hazel is spontaan, extravert en soms wat onhandig. Josh is met zijn rustige, introverte en rationele karakter compleet het tegenoverstelde. Het klikt heel goed tussen de twee tegenpolen, en daar schrikken ze zelf ook een beetje van. Ze halen alles uit de kast om elkaar aan anderen te koppelen en organiseren de ene blind date na de andere. Want meer dan best friends forever zullen Josh en Hazel nooit worden, toch?

Xander Uitgevers organiseerde voor dit boek een blogtour en ik was een van de gelukkige die mocht meedoen! 


Deze week zat ik met een verkoudheid waardoor ik 's avonds al vroeg ik bed wou kruipen. Steevast zorgde dit boek voor een feelgoodmomentje net voor het slapengaan. 

Zowel Hazel als Josh zijn leuke personages die je zomaar ergens zou kunnen tegenkomen en waarvan je hoopt dat je met je bevriend willen worden. 

De basis bij dit soort boeken is altijd hetzelfde, twee personages die verliefd worden maar via allerlei omwegen elkaar moeten vinden. In deze succesformule voor een feelgood roman heeft Christina Lauren enkele verrassende elementen toegevoegd waardoor het verhaal toch enkele wendingen krijgt. Lees het boek en je zal zien wat ik bedoel! 

Ik heb genoten en kan niet wachten op nog meer boeken van dit schrijversduo. Er staan momenteel drie boeken op de boekenplank, maar dat mogen er heel wat meer worden. 

★★★


Xander Uitgevers
Oktober 2019
Aantal pagina's: 304
€ 18,50
ISBN:9789401611428
*Recensie-exemplaar

Reacties

Populaire posts