Mijn verjaardagslijstje!

Donderdag is het mijn verjaardag, hoera! En net als alle voorgaande jaren vragen vrienden en familie mij welke cadeau's ik graag zou willen krijgen. Meestal is is mijn cadeaulijstje een samenraapsel van dingen dat ik snel snel online vind zonder echt bij na te denken, maar dit jaar was het tijd voor een weldoordacht lijstje! 

Er staan quasi nooit boeken op mijn cadeaulijstje. Enkel de geïllustreerde boeken van de Harry Potter-serie, die vraag ik voor Kerst. Ik heb wel twee boekgerelateerde items gekozen: een boekensteun en The Book Seat. Lees snel verder om beide items te ontdekken!


Boekensteunen

Momenteel staan er twee (onzichtbare) soorten op mijn boekenrek, gekocht in Ikea. Maar omdat de logeerkamer (de kamer waar dus al mijn boeken staan) een nieuwe kleur op de muren aan het krijgen is, wou ik een opvallendere boekensteun. En ik heb deze, van het merk Balvi gevonden op bol.com.



Leuk toch!? Ze zullen meteen in het oog springen.

The Book Seat

Hierover heb ik al zo veel positieve dingen gehoord dat ik hem een plaatsje op mijn cadeaulijst heb gezet. Het is eigenlijk een kussen waar je je boek op kan zetten zodat jij hem niet meer hoeft vast te houden. Kan zowel voor een fysiek boek als een tablet als een e-reader. Nooit meer vermoeide armen door het vasthouden van mijn boek! Je kan deze ook gewoon bestellen op bol.com.


Nu is het enkel nog afwachten wanneer ik mijn verjaardag kan vieren met familie en vrienden en welke cadeautjes ik mag ontvangen! 

 Wat zetten jullie op jullie cadeaulijstjes?

Reacties

Populaire posts