Christina Lauren - Ik wil niet voor je vallen

Op 1 februari 2019 verscheen het nieuwste boek Ik wil niet voor je vallen van het schrijversduo Christina Hobbs en Lauren Billings, en ik kreeg de kans om dit boek al wat eerder dan jullie te lezen! 

Als je nieuwe liefde je grootste rivaal blijkt te zijn

Carter en Evie ontmoeten elkaar op een Halloweenfeestje en hebben meteen een klik. Dat ze bij twee concurrerende bedrijven in Hollywood werken, schrikt ze niet af. Maar wanneer die twee bedrijven gaan fuseren en er maar één baan overblijft, slaat de sfeer om. Carter en Evie moeten strijden om dezelfde positie.

Wat een mooie nieuwe liefde had kunnen zijn, verandert in een oorlog op de werkvloer. Ze halen alles uit de kast om elkaar te overtreffen. Welke emotie gaat het winnen in deze explosieve haat-liefdeverhouding?

Tijdens mijn heerlijke vakantie in Malta voorbije zomer heb ik kennisgemaakt met Christina Lauren. Het boek dat ik toen gelezen heb was Ik weet niet of ik van je houd (klik hier voor de recensie), en ik heb ervan genoten. 

Toen ik de kans kreeg om dit boek te lezen, heb ik geen seconde getwijfeld om nog meer boeken van het schrijversduo te leren kennen. 

Ik ben vol goeie goesting aan dit boek begonnen, en het was meteen raak. Het verhaal wordt vanuit het standpunt van Carter en van Evie verteld, hierdoor word je in het verhaal gezogen. De karakters zijn goed uitgewerkt en je door de aangename schrijfstijl en vlotheid, zou je zo met hen bevriend (of meer?) willen zijn.

Ik wil niet voor je vallen is een heerlijke feelgoodroman waarbij je je hersenen even tot rust kan brengen. 

Xander Uitgevers
Februari 2019
Aantal pagina's: 352
€ 18,50
ISBN:9789401610322
*Recensie-exemplaar

Reacties

Populaire posts