Spannende boeken weken 2020


De spannende boeken weken start vanaf maandag 1 juni tot en met 21 juni! De zomerperiode is steevast ieder jaar de periode waarin de meeste thrillers worden gelezen. Dit jaar krijg je bij een aankoop vanaf 15 euro het geschenkboek “Wat jij niet ziet” van M.J. Arlidge. Ideaal voor deze warme dagen! Om je nog meer leesinspiratie te geven vind je hieronder onze favoriete thrillers aller tijde!

  • Liese Meerhout serie van Toni Coppers
Ik heb deze per toeval ontdekt vele jaren geleden toen ik het voornemen had om met minstens 1 gesigneerd boek thuis te komen. Daar zat Toni Coppers aan een tafeltje, niemand was aan het aanschuiven. Wat ben ik blij dat ik toen besloot om een boek van hem te kopen. Mijn liefde voor thrillers was weer bevredigd! Liese Meerhout en de boeken rondom haar personage doen mij altijd snakken naar meer.

Hier vind je het blogbericht over Niets is ooit en hier vind je De genezer!

Een thriller vertelt vanuit het standpunt van twee journalisten. Een zeer leuke afwisseling wanneer je verzot bent op politiedetectives.
Je vindt het blogbericht over dit boek door op de titel te klikken!

  • ‘Ik ben de nacht’ van Ethan Cross 
Een volledig zwarte kaft met op de zijkanten de titel van het boek geprint. Direct kan het boek zo je aandacht trekken en behouden met het verhaal over een seriemoordenaar. Hij speelt met zijn slachtoffers en laat ze leven wanneer ze winnen, maar hij verliest nooit. 

Een boek waarin nooit iets is wat het lijkt, en het perfecte huwelijk al helemaal niet. Perfecte thriller voor tussendoor.
Ook van dit boek verscheen er een blogbericht, klik op de titel!

  • ‘Poppenspel’ van Mo Hayder
Mijn allereerste kennismaking met Jack Caffery en Mo Hayder. De durf om echt luguber te gaan zit er goed in bij Hayder. Zeker niet geschikt voor gevoelige maagjes! 

Veel spanning gewenst voor de komende weken!

Leen



Reacties

Populaire posts